bout my holiday...

xD
awww~
my holiday was not too fun..
but sometime it was fun..
hang out with friend..
i hate when im lonely and didn't do any work..
it is like wasting my holiday and fun time..
huh. hope can see u guys during this holiday..
take care ma fwen :D
c ya around... :)

spOngebOb sQuarepants ! !
my fav !!
sy minat !!
ko suka !!

sesi persekolahan 2010

maka..
berakhirlah sesi persekolahan 2010 pada
SELASA, 16 November 2010..


2010..
so sweet n got many memories bout it
:')
cant forget this year..hmm~

16/11/2010
tuesday

will be our last day of schooling for year 2010..
such a great year..
thanks for all the memory guys..
2F in our mind forever! :D

jOe jOrgersOn_
xoxo_
2010_
God bless us! :D


fwen foevahhh..

hmm.. guys..
ujong thun dha.. thun dpn dha nak dtg..
huhu.. so fast 2010.. but its oke..
cabaran n cobaan xkn berhenti :(
sma2 kita rempuh ! !
bersatu kita teguh,bercerai kita roboh! :D
exam's over guyss..
big smile.. :)
btw, next year is no longer freedom.. (PMR)
hoho~ no need to think bout next year..
wait foe 25 dec ow yeahh :D

God bless us :D

Peperiksaan Penggal 3


ujian datang lagi!
kepada pelajar SMK Bandar Bintulu.. :D
semoga berjaya!



jumaat
(29/10)
BM2
rehat
PM

isnin
(01/11)
BI1
SN1
rehat
PJK
Mt2

selasa
(02/11)
BM1
SN1
rehat
PSK
GeO

rabu
(03/11)
PSV2
rehat
Mt1
Sej.

khamis
(04/11)
PSV1
BI1
rehat
KHB


gOod luck n ol the best fOe us :D
God bless~

sharing bout konsert!

wohoo!
konsert gabungan ISCF & YCS SHINE LIKE STARS! :D
sungguh2 best.. hahak.. xsangka plak.. woo~
p harap2 pas nie akan ada gyk n hrp2 bgus jgak :)


thx to ol who coming foe supporting and come during the concert..
and to those who participate during the concert > wow! ur ol amazing! God bless u guys :D and keep on rocking :) hehehe..

jOe jOrgersOn_
God bless u..
and thx for the enjoying moment wif u guys :D

Konsert YCS & ISCF.. (prOmO)

ღ(。◕‿◕。)ღ
shalom guys atau remaja2 SMK BANDAR BINTULU yang beragama KRISTIAN.. :D
esok (23/10/2010) ada KONSERT gabungan YCS & ISCF..
di DEWAN TERATAI SMK BANDAR BINTULU bertemakan SHINE LIKE STARS..
pada pukul 8 PAGI..
tiket boleh didapati pada hari tersebut (RM1)
*come and support us!

fwen foe everr !




1st tyme jmpa ngn sob :D
kat festival layang2.. hohoo
im used to call him 'sob'.. hehek..

doh~

doh~
so bored.. knp? xda keja..
mmg ada keja.. but dun wan to do..
hate it.. hmmm..
rutin berulang2.. mmg xda keja..
pg2 on9.. mmg best.. keja jgak.. haha
soooo.. just wait la.. foe sumthin..



jOe jOrgersOn __
im bored..
not only now..
but OWESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS..

yeah3.. :D

wohoooooooooooo!
yeahhh!
TIRED BUT FUN..
first2 xnak ekot.. cos takut ngn CHIKARO.. ahahaha
then2,nsib la slamat.. :D

ZAPIN SEBAT dan SENAMAN KENYALANG..
so so so so so so so so much FUN! ahahah

24/09/2010-26-/09/2010
khusus zapin sebat dan senaman kenyalang 2010
di stadium muhibah.. :D

FUN FUN FUN!
:D

so so so so so so xda keja

bha..
adoe..
dunno la..
hurm..
y is holiday pndek arr??
tp skOol pnjang..??
xlma gyk cuti.. but... dh cuti msti la mntk nak jmpa kwn..
nak jmpa kwn mmg la kat skola.. tp xnak skola..
nak jmpa kwn.. nak lpak.. tp klau nak kuar umah.. xtauk mna nak lpak..
LOL :D
so so so so so so so so so so so so so so so so so...
bosan a.k.a. borink..
xda keja.. adoe2..
>.<

juz come back from YOUTH RALLY HOME RUN WITH FR.STAN AND BOB RICE 2010

yeahhh..
thx Lord foe giving again this opportunity foe us to learn more bout U Lord.. :D

n u too guys.. my roomate.. :D
alexi babu
joshua reynolds
freddie sigau
dominic (tatat)
sylvester lenjau
sylvester himang hului
samuel bruwann
azarias pepin
moses lenjau
nicholas lalung mutang
brandan embong
JORGERSON :D

hope can c ya guys again and spend time lyke on that day.. :)
sweet memory on 2010 :)





Youth Rally Home Run 'we are made from heaven' with Fr.Stan and Bob Rice
09/09/2010-11/09/2010

God bless us..!
Praise the Lord..!
yeahhh!

my birthday! ^.^

halooo..!
its my birthday! :D
im old now
*coughing
heheh..
im 14 :)

countdown... (konon-nya) :D

1 september 2010
2 september 2010
3 september 2010 - err.. ma bdae! :) [im 14,old oldy] hohoho
4 september 2010
5 september 2010
6 september 2010
7 september 2010
8 september 2010
[9 september 2010 - 11 september 2010]
YOUTH RALLY - FR.STAN FORTUNA !!
IMPERIAL HOTEL, MIRI.


c u there! :D
God bless us!
MERDEKA!
MERDEKA!
MERDEKA!

selamat menyambut hari keMERDEKAan yang ke 53..
Malaysia!! :D

saya sayang Malaysia..
Aman damai dan perpaduan kaum yang amat membanggakan...
Saya bangga jadi rakyat Malaysia..
:DD

1 Malaysia
Menjana Transformasi

j-o-r-g-e-r-s-o-n


Zianz Candidtroopz August 28 at 9:09am
You Are Level-Headed and Trustworthy
You are fair, honest, and logical. You are a natural leader, and people respect you.
You never give up, and you will succeed... even if it takes you a hundred tries.
You are rational enough to see every part of a problem. You are great at giving other people advice.

You are well rounded, with a complete perspective on life.
You are solid and dependable. You are loyal, and people can count on you.
At times, you can be a bit too serious. You tend to put too much pressure on yourself.

You are wild, crazy, and a huge rebel. You're always up to something.
You have a ton of energy, and most people can't handle you. You're very intense.
You definitely are a handful, and you're likely to get in trouble. But your kind of trouble is a lot of fun.

You are deeply philosophical and thoughtful. You tend to analyze every aspect of your life.
You are intuitive, brilliant, and quite introverted. You value your time alone.
Often times, you are grumpy with other people. You don't appreciate them trying to interfere in your affairs.

You are friendly, charming, and warm. You get along with almost everyone.
You work hard not to rock the boat. Your easy going attitude brings people together.
At times, you can be a little flaky and irresponsible. But for the important things, you pull it together.

You are the total package - suave, sexy, smart, and strong.
You have the whole world under your spell, and you can influence almost everyone you know.
You don't always resist your urges to crush the weak. Just remember, they don't have as much going for them as you do.

You are very intuitive and wise. You understand the world better than most people.
You also have a very active imagination. You often get carried away with your thoughts.
You are prone to a little paranoia and jealousy. You sometimes go overboard in interpreting signals

freedom !! :D

at last! exam over! :D
n now.. waiting fo the result..
hahahah :D

wohooOO!

hee~
hepi giler nie.
sok last exam arr! heheheh
xsabar nie..! :DD
FREEDOM!

haizzz... ?!

oi!
xda mud ar nak exam.. >.<
mud fr.stan on dh! hahahah
xsabar ehh.. :)
hihihihhih...
God bless..!

=3=


dehh..
y me owes feel boring n lonely??
like no one is beside me..
i feel like lost something..
i think i know it.. but.. is it the point??
hurmm..



peperiksaan penggal 2 !! =3=


19/08/2010-27/08/2010
peperiksaan penggal 2 laa!! adohh...
hav to study from now till end of exam..
btw,chapter form 1 pun ada masok ouu~
relaksss :D

Khamis
19/08
BM2
MT2

Jumaat
20/08
BI 2
SN 2

Isnin
23/08
PM
PSK

Selasa
24/08
GeO.
SN
PSV 1

Rabu
25/08
MT 1
BM 1
Sej.

Khamis
26/08
PSV 2
KHB

Jumaat
27/08
BI 1
PJK





btw,gOod lUck foR oL smK.baNdAr StuDent.. :D
GoD blEss uS!!
THE END!! xD


its complicated :(

ler..
its hard for me to think bout it..
soooooooo hard! :(
i cant thinkn bout it..
it must make u feel down aftrwrd..
when im ready.. i'll tell ya wat is it..
but..from this time.. i will 'insaf'..
huh.. sorie ****.. :(

shalOm! :D

wow...
so fast the day past by.. huhuhuh

mOnday

tuEsday

wEdnEsday

thursDay

frIday

sAturday-my favourite day

SUNDAY-my favourite day

hehehe.. LOL! i dun hav any idea wat am i write..hehe

hee~

yo..
apa crita??
lma x blogging.. :D
emm.. topik panasss nie..
pasal fr stan.. hahaha
wei2..cpa join nnt?! grnti mo lg ou.. caya lahh..
heee.. em.. then2..cpa xekot..
wat can i say is :
RUGI LAA LU!!
hahah..
btol arr.. hehe
bh2.. xsabar alu ou..
hehe.. c u there..
great day.. God bless.. :D

Fr.Stan is BACK!

woi2!!
bulan 9 nie..
ada Fr.Stan dtg gyk arr...
jgn xjoin..hehek..
rugi taw... :P
join lah beramai2..
hehehe...
xsabar arhhh..
9 september hingga 11 september...

:(

this is y i hate test..
y must i get low mark??!
i hate it..
is it my fault...??
or wat?!
hurm~
speechless now...
=.='
hate it..!

end Of cUti~

apuuuuuuuu...
cpat tol hari berlalu..
tngok?! skrg dh buka skOlh~
pa bolh bwat lh.. tnggu cuti seterusnya.. hee~
hrmm...
hrp2 ada bnda baik brlaku tiap hari apabila kat skOlh...
yay! :D
k lhh.. tu jakk...
05/06-20/06/2010

God bless us Ol..~ :D

fRienDsss...

hola guyss...
jorgerson miss u guyss...
i hope can meet u guys and lepak2 lyke last time..
btw,skoOl will open next week.. c u 8 skOol..
and my outer skOol fren.. meet u everywhere.. :D
i really miss u guyss..
hurm.. :(


siapa mkn cili dia rasa pedass..
siapa baca..dia lah itu..
hee~

hidup tanpa kwn bagaikan hidup tnpa kluarga..
really bh nie.. hehehe~

drama competition held in Bintulu

hey guyss..
guest wat?!
we won the drama competition!! >.<


first place>Bintulu
second place>Miri
third place>Limbang


so,hope can join it next year..
and it held in Miri..
we will try our best!!
GO GO BINTULU!!

selamat menyambut hari gawai kawan2 ku..

Selamat Hari Gawai
kepada kwn2 dayak ku yg menyambut nya..
smOga gawai thn ni mnghiburkan dan menceriakan anda semua..
dan kpd yg xmnymbut pulak..
selamat bercuti..
semoga tiada kecelakaan atau kemalangan yg teruk menimpa ke atas kita yg sedang enjoy2 nie..hehe
GOd bless..~

O.o

pa lahhh..
cuti nie xda idea mo buat..
salu nya HEPI tyme cuti..
nie x..melekat atas katil jakk..adoh3..
pa mo buat hoo??.. giv me idea bh..

end Of 'sukan tahunan'!!

akhirnya...
sukan tahunan SMKBB telah tamat...
yang bermula pada 25/05-27/05 2010..
njOy gak masa tu..
dan skrg..
cuti plakk...panjang jgak..3 minggu bh..
grnti xthu pa mo buat cuti nie..
xda plan ngn fmily lg..haiyoo..
ngabang? xpasti lg..
hurm..
to all dayaks2 skalian..
SELAMAT HARI GAWAI...!!
GAYU GURU GERAI NYAMAI..!!
from>me..hehe..
enjOy.. :D
~GOD BLESS!!~

end Of 'sukan tahunan'!!

exam's over!!

yay! :D
at last..!! its over..
so,the next activity will be
SUKAN!! at STADIUM BINTULU!!
can't wait for it..
but i didn't take any part of it... :)
just watching.. :D
sooooooooooooo....
it must be enjOying..
DATO' PATINGGI ALI!!..
go go go..!!
hahahahahaha...

jadual peperiksaan penggal 1

17/05
isnin
BM2
MT2

18/05
selasa
Eng.2
PJK
SN2
BM1

19/05
rabu
SN1
KHB
PSK
PSV1

20/05
khamis
PSV2
MT1
Sej.

21/05
jumaat
Geo
Eng.1
PM/PI

woOo.!

?..?..?..
i'm speechless..
dunno wat to say.. cos I LOVE HER VERY MUCH..
whoof!!..
:DD
shhhh!!..
keep it secret..!~

my sharing after the ' EASTER CAMP!! ' :D

wOooo...
i dunno how to explain bout it..
olmost ol of it were the best thing that were doing in that time..
whoooff...!!
to ol who were join the camp...thx fo everything..
n to those who did'nt join...U MUST TRY IT WHEN THE NEXT ACTIVITY..!!!
sO....
the important thing that i wanna say is..
thnx FIAT...
i lOv the activity....
there's not much that i wanna share actually...
btw...God bless~

our dancing competition

at last....
we won..
at least we get number rite??..
yeahh...


creative dance: 2nd place

traditional dance: 3rd place

conclusion-ly we get 2nd place!!

thanks GOD..!!

=D

FIAT next activity...yeah!!

Easter is comin'..!!
the FIAT member will organise an activity call
EASTER CAMP..!!
it will held in ST.ANTHONY CHURCH HALL..
on 1st,2nd,3rd and 4th of April 2010..
we who join it will sleep there for two night either in
TADIKA ST.ANTHONY or SK.ST ANTHONY..
for more information...
contact the FIAT MEMBER at church..
hee....

us..

hee..
we enjoy 8 aaron houz...
it just like..."daa"..
i make his home as my home.. =)
i hope he did'nt get angry wif his parents cos we make mess in his houz..
owh no! haha..
but in that tyme..
we really wanted to release our tnsion..
so we release it at aaron homie..
sorie aaron..
haha..
but it enjoying maa..
LOv it....